شنبه 29 فروردین 1394  06:08 ق.ظ    ویرایش: - -


عنوان انگلیسی مقاله: Optimization Cultures
عنوان فارسی مقاله: فرهنگ بهینه سازی
دسته: فناوری اطلاعات - بهینه سازی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش های کلاسیک، که نیاز   به بهره برداری و عملکردهای خاص از تابع هدف و محدودیت ها، و ابتکارات دارند ، روش های بهینه سازی محاسباتی را به طور گسترده ، به دو گروه دسته بندی  می کنند .  اگر تحمیل محدودیت در مدل ها، به نرخ محاسباتی  مربوط شود، روش دوم تعداد  معدودی از توابع را به همراه خواهد داشت  . اما به دلیل رشد ظرفیت محاسبه در دهه های گذشته، این روش در حال حاضر ابزار کاملا عملی برای استفاده روزمره می باشد . با این وجود ، به جای تحقیق در مورد  مزایای استفاده از فن آوری هوشمند، کاربران هنوز هم به روش کلاسیک  عمل می کنند . موضوع بحث در مورد دلیل عدم پذیرش فن آوری هوشمند بوده و استدلال  می کند  که انتخاب روش عددی، بهینه سازی شده است. به همان اندازه با فرهنگ کاربر محور - زمینه کار و زمینه های آموزشی - به عنوان کیفیت برتر پذیرفته می شود . به طور خاص، ما استدلال می کنیم  که بسیاری از کاستی ها می تواند اعتبارات لازم را برای  بهینه سازی به عنوان یک مدل ریاضی، نظم و انضباط دقیق  فراهم آورد . در عوض، آنها باید ابزار محاسباتی  را به صورت عملی به کار گیرند 
کلمات کلیدی: بهینه سازی عددی، فن آوری هوشمند، الگوریتمها
1.  مقدمه
ما فکر می کنیم که در  بازار جهانی حدود پنج کامپیوتر وجود دارد. بنابراین به گفته، توماس واتسون، رئیس آی بی ام،  که در سال  1943 این موارد ارائه شد .  این گفته ها تا 10 سال بعد ،  تا سال 1953، قبل از تحویل اولین کامپیوتر الکترونیکی IBMمورد قبول بود .  با وجود داستان ها و نقل قول های فراوان ،  مردم پیش بینی هایی را  در مورد محاسبات فن آوری داشته اند که با اشتباهات چشمگیری روبرو بوده است  . این موارد عادلانه بوده و  واتسون احتمالا هرگز بیانیه ای ارائه نکرده است .


   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  05:49 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Relationship between management information systemsand corporate performance
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان سیستم های اطلاعاتی مدیریت و عملکرد شرکت های بزرگ
دسته: حسابداری - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی  متون  در حوزه ی سیستم های اطلاعاتی مدیریت (IS) موفق ، شواهد تجربی را  ایجاد  کرده و نشان می دهد  که سرمایه گذاری تنها  در IS و ابزارهای جدید مدیریت (NMT)، نتایج بهتری را  در کسب و کار به همراه ندارد . مقاله حاضر با هدف کمک به توسعه  دانش موجود در زمینه عوامل توضیحی  با اجرای موفق  IS، به طبقه بندی این عوامل از طریق تجزیه و تحلیل خوشه ای می پردازد و از نمونه ای از شرکت های اسپانیایی با توجه به ارزیابی مدیران مالی آنها (CFOs) از کیفیت این سیستم ها و کاربرد آنها برای اهداف استراتژیک استفاده می کند. این طبقه بندی برای پاسخ به سه سوال مفید است: آیا شرکت هایی که به سیستم های اطلاعاتی خود امتیاز بهتری می دهند، عملکرد خود را نیز بهبود می بخشند؟
 چگونه کیفیت و استراتژی سیستم های اطلاعاتی، نتایج را تحت تاثیر قرار می دهد؟ آیا رابطه مثبتی بین استفاده از NMT ها و بهبود عملکردها  وجود دارد؟ از طریق آزمون غیر پارامتری کروسکال والیس و حداقل مربعات جزئی (PLS) نتایج مدل به دست آمده و پرسش اول را تایید می کنند و نشان می دهند که کیفیت و استراتژی IS بر بهبود سودآوری شرکت ها تاثیر مثبتی دارد. رگرسیون منطقی نشان دهنده تعامل بین استفاده از NMT ها و رویکرد استراتژیک سیستم های اطلاعاتی با اثرات مثبت بر بهبود سودآوری می باشد. نتایج حاصل از این مطالعه دارای پیامدهای قابل توجه و با اهمیتی برای شرکت ها بوده و نشان می دهند که سرمایه گذاری در سیستم های اطلاعاتی و NMT ها باید با موارد صحیحی از استراتژی همراه شود.
واژگان کلیدی: سیستم های اطلاعاتی مدیریت، ROI، خوشه، PLS، تکنیک های جدید مدیریت




   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  05:30 ق.ظ    ویرایش: - -

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: كنترل موتورهای القایی با اینورترها و مبدل های AC و شبیه سازیی آن با MATLAB SIMULINK
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 89
______________________________________________________
پیشگفتار:
با توجه به توسعه روزافزون کاربرد الکترونیک در بحث قدرت، در فصل اول، به بررسی عملکرد عناصر الکترونیک قدرت می پردازیم. با توجه به اینکه یکی از مباحث مهم، کنترل توان الکتریکی سیستمهای گرداننده موتور الکتریکی است، لازم است که ابتداٌ به بررسی موتور القایی و نحوه عملکرد و خصوصیات آن بپردازیم. در فصل سوم در مورد کنترل موتورهای القایی با کنترل کننده های ولتاژ AC بحث می کنیم .
در فصل بعد به کنترل موتورهای القایی با اینورترها میپردازیم که همان مبدل فرکانسی میباشد.
فصل آخر پروژه که قسمت اصلی این پروژه است، شبیه سازی مبدلها و اینورترها جهت کنترل موتور القایی با متلب میباشد که به شبیه سازی برشگرهای تک فاز و سه فاز وهمچنین به شبیه سازی ابنورترهای تکفاز و سه فاز پرداخته است.
 مقدمه كلی
موتورهای القایی بخصوص موتورهای قفس سنجابی مزایای نسبت به موتورهای dc دارند مواردی نظیر نیاز به نگهدارندی كمتر ، قابلیت اطمینان بالاتر ، هزینه ، وزن ، حجم واینرسی كمتر ، راندمان بیشتر ، قابلیت عملكرد در محیط های با گرد غبار و در محیط های قابل انفجار را می توان نام برد . مشكل اصلی موتورهای dc  وجود كمو تا تور و جاروبك است ، كه نگهداری زیاد و پر هزینه و نا مناسب بودن عملكرد موتور در محیط های با گرد و غبار بالا و قابل انفجار را بدنبال دارد. با توجه به مزایای فوق در تمامی كار بردها ، موتور های القایی به طور وسیع بر سایر موتورهای الكتریكی ترجیح داده می شوند . با اینحال تا چندی پیش از موتورهای القایی فقط در كاربردهای سرعت ثابت استفاده شده است و در كار بردهای سرعت متغیر موتورهایdc  ترجیح داده شده اند . این امر ناشی از آنست كه روشهای مرسوم در كنترل سرعت موتورهای القایی هم غیر اقتصادی و هم دارای راندمان كم بوده است. 
با بهبود در قابلیت ها و كاهش در هزینه تریستور ها واخیرا در ترانزیستورها ی قدرت و GTO ها امكان ساخت محركه های  سرعت متغیر بااستفاده از موتورهای القایی بوجود آمده است كه در  برخی موارد حتی از نظر هزینه و عملكرد از محركه های با موتور dc نیز پیشی گرفته اند . در نتیجه  این  پیشرفتها ، محركه های موتورهای القایی در برخی كار بردهای سرعت متغیر بجای محركه های dc مورد استفاده قرار گرفته اند . پیش بینی می شود در آینده موتور های القایی بطور گسترده در  محركه های سرعت متغیر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.



   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  05:25 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Emerald Article: Enhancing employee outcomes: The interrelated influences of managers emotional intelligence and leadership style
عنوان فارسی مقاله: بهبود بازده کارکنان؛ تأثیرات وابسته هوش عاطفی مدیران و سبک رهبری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله، بررسی تأثیرات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند است. به ویژه، این مقاله در جستجوی بررسی اثرات تعدیلی بالقوه ی سبک رهبری تحولی بر روابط بین هوش عاطفی مدیران و نتایج(خروجی های) کارمند به مانند عملکرد کارمند، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و استرس(فشار) شغلی می باشد.
طراحی، روش شناسی، رویکرد- این مطالعه در دو سازمان بزرگ در شانگهای چین و بر جامعه ی آماری متشکل از مدیران و زیردستان به تعداد323 نفر انجام شده. هوش عاطفی از طریق مقیاس هوش عاطفی ونگ   و سبک رهبری به واسطه ی پاسخنامه چندعاملی رهبری  سنجیده شدند. 
نتایج- یافته ها نشان دادند که سبک رهبری تحولی مدیران به شدت رابطه ی بین هوش عاطفی مدیران و رضایت شغلی کارمند را تعدیل می کند. با این وجود، سبک رهبری تحولی مدیران هیچ گونه اثر تعدیلی ای را بر رابطه  بین هوش عاطفی مدیران و عملکرد کارمند، تعهد سازمانی و استرس شغلی گزارش نکرده است. 
اصالت/ارزش-یافته های این مطالعه به بینش های موجود در رابطه با ارتباطات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند کمک می کند و نشان می دهد شدت تاثیر هوش عاطفی مدیران بر رضایت شغلی باید از طریق یک متغیر سوم، رهبری تحولی نشان داده شود. 
واژگان کلیدی- هوش عاطفی، رهبری تحولی، عملکرد کارمند
نوع مقاله- پژوهشی
مقدمه
سبک رهبری یکی از خصوصیات بسیار مهم مدیران است. یکی از مؤثرترین سبک های رهبری شناسایی شده، سبک رهبری تحولی است(تا مبادله ای). Borns(1978) یک رهبر تحول بخش را کسی می داند که به دنبال انگیزه های بالقوه در کارمندان، برآوردن نیازهای بالاتر و درگیر ساختن تمام کارمندان است. به عبارت دیگر رهبر تحولی، رهبری است که به دنبال رابطه ای از تقلید متقابل و ارتقاء است که کارمندان را تا سطح رهبری پیش می برد. علاوه بر این، Borns ادعا کرد که سبک رهبری تحولی «زمانی اتفاق می-افتد که یک یا چند نفر با دیگران، به روشی همکاری می کنند که رهبران و کارمندان (پیروان) یکدیگر را تا بالاترین سطح انگیزش و اخلاقیات ارتقاء می دهند.» در سال 1985، Brown Bass مطابق با مطالعه Born(1978) بیان کرد که رهبران تحولی قادر به برانگیختن پیروانشان به انجام وظیفه، بیشتر از آنچه در حالت عادی از آن ها انتظار می رود، هستند.


   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  05:23 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Energy intensity and foreign direct investment: A Chinese city-level study
عنوان فارسی مقاله: شدت مصرف انرژی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی: بررسی یک شهر چین
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله ما رابطه بین شدت مصرف انرژی  شهرهای چین و مکانی که در آن شرکت های خارجی مجموعه داده ای از 206 شهر بزرگ چین را بین سال های 2005 و 2008 بررسی می کنیم. نتایج ما رابطه ای غیرخطی U شکل برعکس بین شدت مصرف انرژی و درآمد سطح شهری را در اغلب شهرها در شیب سرازیری منحنی نشان می دهند. ما علاوه بر آن مدرکی درباره رابطه ای قابل توجه و منفی بین جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی در یک شهر و شدت مصرف انرژی پیدا می کنیم. اما، این اثر بواسطه مکان جغرافیایی بازتاب دهنده تفاوت های موجود در توانایی مناطق در جذب و سود بردن از سرریزهای محیطی تغییر می کند. اثر اقتصادی نسبتاً کم FDI می تواند در این بخش بواسطه میل باطنی شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های شدت مصرف انرژی که با تمایل چین نسبت به سرمایه گذاری عمده در صنایع فزونی سرمایه همراه شده اند، شرح داده شود.
کلیدواژه: بازده انرژی، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری مستقیم خارجی
1- مقدمه
کشور چین تجربه ی رشد اقتصادی سریعی در این دو دهه داشته و این به دلیل ریزش درونی سرمایه از خارج است. چین امروزه یکی از بزرگترین دریافت کننده های سرمایه خارجی در جهان با ریزش درونی سرمایه بالغ بر 95 میلیارد دلار در سال 2010 بوده است. همچنان که چین رشد پیدا می کند نیاز به انرژی نیز در این کشور افزایش می یابد. از سال 2000 تا2008 چین تجربه ی افزایشی 70 درصدی در مصرف مجموع انرژی با 2.91 میلیارد تن زغال سنگ استاندارد داشته است و در حال حاضر 17.7 درصد مصرف انرژی جهانی را به خود اختصاص داده در حالیکه تنها 8 درصد خروجی جهانی تولید می کند. پنج ماه اول سال 2011 دیدیم که واردات نفت چین از 33% در سال 2009 به 55% مصرف رسید. 
نظریه ی مشترک این است که وابستگی چین به نفت واردشده از آسیب های رشد آینده به نوسانات در قیمت انرژی جهانی رهسپار می شود و علاوه بر آن می تواند بعنوان یک خطر امنیتی انرژی در نظر گرفته شود.



   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  04:12 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Maternal hyperuricemia in normotensive singleton pregnancy, a prenatal finding with continuous perinatal and postnatal effects, a prospective cohort study
عنوان فارسی مقاله: هیپراوریسمی مادر در دوران بارداری طبیعی تک قلویی ، یافته های دوران بارداری با عوارض پری ناتال مداوم و همچنین بعد از تولد، یک مطالعه به صورت همگروهی آینده نگر
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمینه
در این تحقیق به بررسی  رابطه هیپراوریسمی مادر با نتیجه سوء در بارداری و سوخت و ساز بدن نوزاد، عصبی و اختلالات تنفسی در زنان باردار تک قلو با فشار خون طبیعی می پردازیم .
روش
این مطالعه به صورت همگروهی آینده نگر چند مرکزی در 404 نفر از زنان باردار تک قلو با فشار خون طبیعی انجام شد که که برای زایمان  در بیمارستان های آموزشی ولیعصر (عج) و اکبر آبادی وابسته  دانشگاه تهران ، علوم پزشکی تهران، تهران، ایران بستری شدند. پس از ثبت نام مادر ،  سرم بند ناف برای تعیین سطح اسید اوریک گرفته شد .  در دقیقه های 1 و 5 نمره آپگار، نیاز به احیاء نوزادان و بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) ثبت شد. در صورت پذیرش NICU نمونه خون نوزادان برای تعیین اسید اوریک، قند خون و سطح بیلی روبین گرفته شد. تصویربرداری اولتراسوند داخل جمجمه نیز برای نوزادان بستری ، جهت تشخیص خونریزی های داخل صورت پذیرفت .
هیپراوریسمی مادر (اسید اوریک استاندارد بزرگتر از سن حاملگی) به طور مستقل با (نسبت شانس (OR)، 3.17، فاصله اطمینان 95٪ (CI)، 2.1-4.79) تولد نارس همراه شد، و موارد کوچک همزمان با  سن حاملگی (OR ، 1.28، 95٪ CI، 1.04-2.57)، پذیرش NICU (OR، 1.65؛ 95٪ CI، 1.12-2.94) و IVH نوزاد (OR، 8.14؛ 95٪ CI، 1.11-87.1)بررسی خواهد شد .
نتیجه گیری
هیپراوریسمی مادر در زنان باردار تک قلو با فشار خون طبیعی به طور قابل توجهی با زودرس بودن  و تحویل SGA و توسعه IVH در نوزادان همراه می باشد .
کلمات کلیدی: هایپراورسمی، اوریک اسید، نوزاد، بارداری، IVH

   


نظرات()  
شنبه 29 فروردین 1394  03:42 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی


   


نظرات()  

ساعت مچی تیسوت

خرید ساعت مچی تیسوت
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic