تبلیغات
ساعت مچی تیسوت - مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
سه شنبه 2 تیر 1394  07:09 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation
عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 47
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصرف کنندگان و رابطه شان با محصولات نه تنها برای درک موقعیت یابی های «شناختی» محصولات فعلی ست، بلکه اجازه پیشرفت استراتژی های موقعیت یابی محصولات جدید را نیز می دهد. شت (1983) با توجه به تصدیق این دیدگاه روان شناختی تر در مورد بازار نشان می دهد که بازاریابی جامع محصولات در سال 1980 هم برای محققان و هم مدیران در صورتی به دست می آید که در حال حاضر نه، اتخاذ این گرایش مبتنی بر مصرف کننده را به جای چیزی که صرفا بر ویژگی های محصول  تمرکز دارد، نپذیرند. کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای ، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، 1985) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، 1985).
رینولدز (1985) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی  های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده.
دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن 1982)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و ارزش های شخصی ارائه شده («وسیله») و موجب تقویت این نتایج می شود. دورنمای وسیله-هدف به دقت در موازات منشا نگرش پژوهش ارائه شده توسط نظریه ارزش- انتظار قرار دارد (روزنبرگ، 1956)، که ثابت می نماید که رفتارهای مصرف کنندگان پیامدی دارد و این مصرف کنندگان یاد می گیرند پیامدهای  خاص را به ویژگی های خاص محصول که از طریق رفتار خرید شان تقویت شده مربوط سازند. سپس، فرضیه رایج این است که مصرف کنندگان یاد می گیرند محصولات حاوی ویژگی باشد که ابزاری برای دستیابی به پیامدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. نظریه وسیله- هدف به سادگی با منطق اساسی مشخص می نماید که چرا این پیامدها مهم می باشند، یعنی، ارزش های شخصی آن ها را تعیین می نماید.
تمرکز این مقاله بر روی شرح جزئیات مخصوص در مورد روش مصاحبه دقیق و تجزیه و تحلیل، به اصطلاح «نردبانی» قرار دارد(گاتمن و رینولدز، 1979؛ رینولدز و گاتمن، 1984)، تا سلسله مراتب وسیله-هدف تعریف شده توسط این عناصر کلیدی و ارتباطات آنها را کشف نماید. ترکیب عناصر همبسته یا نردبانی، ارتباط بین محصول و فرایند ادراکی مصرف کنندگان را نشان می دهد، که همان طور که قبلاً اشاره شد، موجب درک مستقیم تر و بدین گونه درک مفید تر مصرف کنندگان می شود.


   


نظرات()  
How do you get taller in a day?
شنبه 1 مهر 1396 11:29 ق.ظ
Pretty! This was a really wonderful post.
Thanks for providing this information.
What is the Ilizarov method?
سه شنبه 17 مرداد 1396 01:59 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find
It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.
hallowedquiet4190.snack.ws
پنجشنبه 29 تیر 1396 12:41 ق.ظ
I have read several good stuff here. Certainly price bookmarking
for revisiting. I surprise how so much attempt you set to
create any such wonderful informative web site.
harriet4jenkins88.exteen.com
چهارشنبه 28 تیر 1396 06:42 ب.ظ
Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of
spam remarks? If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.
changeableeyewi28.sosblogs.com
چهارشنبه 28 تیر 1396 01:17 ب.ظ
I'm extremely impressed with your writing skills and also with
the layout on your blog. Is this a paid theme or did you
customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's rare
to see a great blog like this one today.
impartialebb5971.snack.ws
چهارشنبه 28 تیر 1396 07:11 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is
needed to get setup? I'm assuming having a blog like
yours would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm not 100% sure.
Any tips or advice would be greatly appreciated.

Kudos
BHW
سه شنبه 22 فروردین 1396 12:15 ب.ظ
Hi there, i read your blog occasionally and i own a
similar one and i was just curious if you get a lot of spam responses?
If so how do you protect against it, any plugin or
anything you can recommend? I get so much lately
it's driving me insane so any help is very much
appreciated.
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 04:16 ق.ظ
Hi, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I'm trying
to find things to improve my web site!I suppose its ok to use
a few of your ideas!!
manicure
دوشنبه 21 فروردین 1396 11:06 ق.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and
also the rest of the website is extremely
good.
BHW
سه شنبه 15 فروردین 1396 02:30 ب.ظ
I used to be able to find good information from your blog articles.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

ساعت مچی تیسوت

خرید ساعت مچی تیسوت